Som kunde kender du sikkert situationen: Du ringer eller skriver til en kundesupport og beder om hjælp, men efter lang ventetid får du i bedste fald et rodet og uklart svar tilbage samt, at du er blevet bedt om tilladelse til, at samtalen optages.
Nexcom A/S løser problemerne med forkerte svar og forkert udførelse af kundeordre – bl.a. gennem de optagne kundesamtaler – og går nu på børsen for at rejse kapital til at øge den igangværende, global vækstrejse. Og du kan være med.
Du kan se en videoforklaring her.
I dette webinar fortæller CEO hos Nexcom A/S, Rolf Gordon Adamson, om virksomhedens særlige kundeservice-teknologi, og hvordan man planlægger at øge omsætningen og indtjeningen i de kommende år.
Nexcoms kundeservice-teknologi består af tre dele: eTray, RevealCX og NextGen A, og henvender sig til store B2C virksomheder med mange kundehenvendelser og transaktioner.
Den første del kaldet eTray hjælper med at automatisere kundehenvendelse og -ordre. Der er ca. 12.000 brugere på eTray platformen. Den anden del, kaldet RevealCX, hjælper virksomheder med at forbedre deres kundeservice, så kunderne kan få den korrekte information og deres ordre behandles korrekt. Der er ca. 28.000 brugere på RevealCX-platformen. Med den sidste del, NextGen AI, forbedres både eTray og RevealCX funktionerne gennem kunstig intelligens. Denne del er under udvikling samen med en global kunde og rummer et stort potentiale med blandt andet talegenkendelse og hjælp til kundeservicemedarbejderne i realtid, der vil øge kvalitet og hastighed på kundesupporten markant.
Enhver virksomhed der ønsker at optimere deres support-flow kan abonnere på systemet fra Nexcom og dermed gøre deres kundeservice langt mere effektiv.
Nexcom har i dag kunder i Danmark, Sverige, Norge, Litauen og USA og kunderne tæller blandt andet Groupon, Telenor, Lash Group og RealPage. Disse virksomheder håndterer op til hundrede tusinder kundehenvendelser årligt om teknisk support, regningshjælp, flytning, bestilling af produkter og services m.v. Det kræver systemer til at sikre en korrekt kommunikation med kunderne og en effektiv behandling af deres henvendelse. Nexcom forventer en omsætning i 2020 i niveauet DKK 12 mio. og DKK 17 mio. i 2021. I øjeblikket etableres salgskontor i USA, og virksomheden planlægger øget ekspansion i Skandinavien og Asien i Q2.
Tegningsperioden er 11. – 22. januar og første handelsdag på Nasdaq First North er den 29. januar 2021. Der kan indsendes tegningsønsker umiddelbart efter webinaret, hvis man ønsker at komme med tidligt.
Læs også mere om emissionen her.
Disclaimer: Dette webinar er betalt at Nexcom A/S. Enkelte medarbejdere hos invested.dk er allerede investeret i selskabet. Men vi tilstræber som altid en neutral tilgang, hvor der er plads til alle spørgsmål. Såvel uddybende som kritiske.
Tilføj kommentar